سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...افسانه نیست
جمعه 90 تیر 17 :: 2:48 عصر ::  نویسنده : منتظر المهدی (عج)

سلام. یه خواهش . اگه پسر فاطمه رو دوست داری ، واس خاطرش این متن رو تا آخر بخون. ضرر نداره.
سلام دوستان. با نزدیک شدن به ایام نیمه شعبان براون شدیم که یه طرح مشت واس آقامون اجرا کنیم. یه طرح که پیشنهاد دهندش یه دوست عزیز بود. اونایی که منتظرن بسم الله.
اول یه سوال؟ خدایی چند شب  واس خاطر مولا صاحب الزمان (عج) از خواب بیدار شدیم و واس آقامون دعا کردیم و باهاش حرف زدیم؟ چند بار با آقا درد و دل کردیم. اصلا بلدیم؟ بلدیم که چه جوری با آقا باید حرف زد؟ خیلی آسونه. آسونتر از هر چیز ولی افسوس که ما بلد نیستیم. حالا رفقا بیاین برای یه بار که شده کاری کنیم تا لبخند رو لبای پسر فاطمه(س) بنشینه. ما که همیشه دلش رو خون می کنیم یه بار هم باعث شادی آقامون بشیم.
در نامه ی امام زمان رسیده که «  واکثرو الدعا بتعجیل الفرج» برای تعجیل فرج بسیار دعا کنید.
و در احادیث اومده که هیچ چهل مومنی جمع نشوند و بر یک امر دعا کنند و دعای آنان مستجاب نشود.
بچه ها می خوایم تا روز میلاد آقامون هر جمعه شب بیدار شیم و به عشق آقا نماز شب بخونیم و برای ظهورش دعا کینم. هر کی از هر جای دنیا. فرقی نمی کنه . همه دلامون رو می فرستیم در خونه ی خدا گدایی . برای نزدیک کردنه ظهور .
و اما چگونگی برنامه. قراره شب پنج شنبه یا به عبارتی جمعه شب بعد از نیمه شب شرعی ساعت 4 از خواب بیدار بشیم و ابتدا نماز شب بخونیم ( می تونید دو رکعت به نیت نماز شب بخونید اگه بلد نیستید) و بعد برای ظهور آقا دعا کنیم. تاریخ روز ها رو هم براتون می نویسم. هر کی مایل در این طرح شرکت کنه تو نظرات به من بگه و هر کی که ثبت نام کرد اگه واقعا آقاش رو دوست داره به ده نفر از دوستان اینترنتیش اطلاع بده و با طرح اشناش کنه یا به وبلاگ ارجاعش بده و یا این متن رو کپی پیست کنه تو وبلاگش تا تعداد بیشتر بشه  و اثرش هم بیشتر بشه انشاءالله.
پنج شنبه 9/4/1390 ساعت 3:30 نیمه شب
پنج شنبه 16/4/1390 ساعت 3:30 نیمه شب
پنج شنبه 23/4/1390 ساعت 3:30 نیمه شب

 

این طرح مال وبلاگ http://saheledoor.parsiblog.com/ طرح پارسال است ولی با کمی تغییر امسال هم میشه اجراش کرد
یاعلی 




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

کی گفته عاشقی کار پروانه نیست روضه های مادر ما افسانه نیست
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 200994



>